Publicat per
Presentació
Publicat perRafael Manuel Marco Molina
Debatcontributions 1el Presentació
Deixa un comentari Cancel·la la resposta
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.
Aquest és un espai de treball personal d'un/a estudiant de la Universitat Oberta de Catalunya. Qualsevol contingut publicat en aquest espai és responsabilitat del seu autor/a.
Hola Rafael,
Benvingut al Màster de Professorat de secundària en Llengua i Literatura catalana.
Has tingut una molt interessant trajectòria professional vinculada amb la llengua catalana i amb d’altres diverses llengües. Justament, des de l’experiència de la traducció i la correcció posseeixes una àmplia competència en la funcionalitat de la llengua i en la transmissió de la necessitat real de conèixer-ne les normes del seu ús, no pas per aprovar dictats, sinó per poder-ne fer ús i fer-la útil i consolidar-la arreu de la nostra societat. La combinació del teu bagatge i del contingut de la nostra matèria et podrà permetre tenir un bon perfil com a docent de la llengua i la literatura catalana.
Salutacions i molta sort.
Puri Pinto Fernández, Professora Col·laboradora